Jak schudłam 9 kg w ciągu 4 miesięcy BEZ ĆWICZEŃ !



        Głównie jest to zasługa mojej ,,choroby,, przez, którą muszę trzymać dietę. Lekarz wykrył u mnie drożdże ,, Candida albicans,,. Niby nic strasznego, a bardzo uprzykrza życie i człowiek ciągle źle się czuje. Dowiedziałam się, że aby się ich pozbyć muszę trzymać bardzo rygorystyczną dietę. Zero cukru, pieczywa, większości węglowodanów i wszystkiego co zawiera drożdże. O dziwo nawet żadnych pierogów, naleśników czy innych tego typu dań z mąki pszennej. No i oczywiście fast foodów.

        Zawsze byłam szczupła i nigdy nie ważyłam więcej niż 54 kg. Aż do momentu kiedy postanowiłam zamieszkać w Warszawie. Wiadomo inny styl życia i brak czasu robi swoje. Niby więcej ruchu, bo pośpiech, ale mniej czasu na inne rzeczy takie jak zrobienie ,,normalnego obiadu,,. Gdy wróciłam do domu po ponad roku mieszkania w stolicy i stanęłam na wagę, byłam w ogromnym szoku. Na wyświetlaczu moim oczom ukazała się liczba 62. Oczywiście pierwszą moją myślą było to, że waga jest zepsuta. Niestety nie, mój kochany brat z uśmiechem na ustach uświadomił mi, że waga dobrze pokazuje. Faktycznie nieregularne posiłki, na dodatek nie zdrowe, ciągła praca i przemęczenie dodały mi parę kilo.

Jak się ich pozbyłam?


         Stety i niestety lekarz kazał mi trzymać dietę. Powiem Wam, że byłam uzależniona od słodyczy. Nie wyobrażałam sobie życia bez czegoś słodkiego każdego dnia. Kochałam fast foody i chipsy. Teraz nie mogę jeść żadnej z tych rzeczy.
Na początku było mi bardzo ciężko przyzwyczaić się do braku ,,niezdrowego jedzenia,, w mojej diecie. Powiem Wam, że podjadałam czasami, ale teraz trzymam się twardo. Jak widzę te spadające kilogramy i to bez ćwiczeń, dodaje mi to motywacji. Naprawdę wystarczy wyeliminować ze swojej diety cukier, pieczywo białe, mąkę pszenną i fast foody. A no i oczywiście pamiętajcie żeby pić jak najwięcej wody. Ową dietę stosuje jakieś 4 miesiące i schudłam 9 kg.
Pewnie gdyby nie te drożdże to dalej bym się źle odżywiała więc jest jeden mały plus w tym wszystkim.

        Tutaj trochę porad dla osób, które również mają problemy z drożdżami. Powiem Wam co powinno się jeść, a czego należy unikać:

Należy jeść:


- Gruboziarniste kasze i brązowy ryż,

- Gotowane na parze lub pieczone ryby,

- Orzechy i migdały,

- Owoce (grejpfrut, kiwi, cytryna i porzeczki) i warzywa (marchew, bakłażan, burak, szpinak, cukinia, dynia, cebula i czosnek),

- Codziennie jogurty naturalne,

- Kiszonki (buraki kiszone, kapusta kiszona),

- Sery białe,

- Drób,

Unikaj:


- Białe pieczywo,

- Cukru, miodu, wyrobów cukierniczych,

- Białego ryżu,

- Produktów z mąki pszennej,

- Produktów zawierających drożdże,

- Leczeniu nie sprzyja picie kawy, czarnej herbaty czy alkoholu,

- Musztard, octu i marynat,

Leczeniu sprzyja sport. Zacznij się ruszać !

Dajcie znać czy post wydał się Wam ciekawy.

Komentarze

Popularne posty